
Як дізнатися свій тариф у мобільного оператора
Часто абоненти не знають, який тарифний план підключений у них на мобільному, і не розуміють, чому швидко закінчуються кошти на рахунку. Для контролю витрат важливо знати свій тариф і відстежувати залишки хвилин і інтернету, включених у пакет. Для цього у кожного українського оператора передбачені свої способи.
Спосіб №1: USSD-запит
Найменш затратний за часом і зусиллями варіант — ввести комбінацію цифр на телефоні і натиснути кнопку "Дзвінок". При цьому кожен оператор пропонує своїм абонентам різні варіанти USSD-команд:
- Lifecell. Потрібно набрати на клавіатурі *161# і натиснути "Дзвінок".
- Vodafone. Потрібно набрати на клавіатурі *101# і натиснути "Дзвінок".
- Kyivstar. Потрібно набрати на клавіатурі 100*01*2# і натиснути "Дзвінок".
Через кілька секунд після виконання запиту на екрані мобільного з'явиться інформація про підключений тариф, включаючи дату списання наступної абонплати. Використовуючи підказки у з'явившомуся меню, можна отримати додаткові відомості про ваш пакет.
Спосіб №2: по телефону
Якщо ви віддаєте перевагу телефонним дзвінкам для вирішення будь-яких питань, спробуйте дізнатися свій тарифний план, подзвонивши в службу підтримки оператора. Номери телефонів для різних мобільних операторів:
- Lifecell. Наберіть номер 5433.
- Vodafone. Наберіть номер 111*1 .
- Kyivstar. Наберіть номер 466*66.
Але вищезгаданим телефонним номерам на дзвінки відповідають голосові асистенти. Дотримуйтеся голосових підказок, вибираючи потрібний пункт меню. Роботизований голос озвучить підключений до вашого номера тарифний план, а також дату наступного платежу за пакетом. Також можна дочекатися з'єднання з "живим" менеджером, який відповість на цікавлячі вас питання щодо тарифу.
Спосіб №3: в мобільному додатку
Мобільні оператори розробляють власні мобільні додатки для зручності своїх клієнтів. Ви можете встановити додаток вашого оператора як для телефону на Android, так і для iPhone. Варіанти програм для смартфонів у різних операторів:
- "My Lifecell".
- "My Vodafone".
- "Мій Київстар".
Після завантаження відповідного додатка необхідно авторизуватися за номером телефону (оператор надішле вам код у SMS, який потрібно буде ввести в потрібне поле). Потім ви зможете подивитися ваш тарифний план, дату наступного платежу, залишки за хвилинами, SMS та мегабайтами інтернету.

Як змінити тарифний план
Якщо ваш поточний тарифний план вас не влаштовує, ви можете підключити новий прямо в додатку вашого оператора, на більш вигідних умовах. Так, у додатку "Мій Київстар" користувачу автоматично пропонуються тарифи під індивідуальні потреби. Для підключення нового тарифного плану потрібно одразу мати на рахунку всю суму за пакет на 4 тижні.
Ви можете швидко поповнити рахунок Київстар на потрібну суму через сервіс iPay.ua. Для цього перейдіть за посиланням https://www.ipay.ua/ua/bills/popolnit-schet-kievstar-cherez-internet і зробіть поповнення за номером телефону за 1 хвилину. На сайті також доступна оплата послуг інших мобільних операторів.